D.U.K.

 

 

Dažniausiai užduodami klausimai

 

1. Ar augalai ir vazonai saugiai įpakuoti ir nebus pažeisti transportavimo metu?

Augalai yra siunčiami specialiose pakuotėse, kurios neleidžia prasiskverbti šalčiui ir palaiko šilumą. Specialios pakuotės apsaugo augalą nuo bet kokių pažeidimų transportavimo metu. Vazonai taip pat siunčiami saugiose pakuotėse, kurios apsaugo juos nuo pažeidimų transportavimo metu. Tačiau jei nutiko taip, kad po transportavimo visgi gavote siuntą su pažeista pakuote arba pažeistomis prekėmis, nedelsdami su mumis susisiekite.

 

2. Ar parduodami tokio paties dydžio augalai, kokie matomi pagrindinėse nuotraukose?

Realias parduodamų augalų nuotraukas galima pamatyti prekės aprašymo skiltyje (puslapio apačioje). 

 

3. Per kiek laiko gaunamos užsakytos prekės?

Prie kiekvienos prekės yra nurodytas konkretus pristatymo laikas. Užsakymų paruošimas ir pristatymas įprastai trunka 1-10 darbo dienų. Kartais, dėl įvairių priežasčių, užsakymai gali vėluoti, tačiau įsipareigojame siuntas pristatyti ne vėliau nei per 14 darbo dienų. Apie prekių išsiuntimą informuojame nurodytu el.paštu. Prekės įprastai pristatomos tą pačią arba kitą darbo dieną po išsiuntimo. Apie priekių paruošimą atsiėmimui taip pat informuojame pirkėjo nurodytu el.paštu. 

 

4. Ar esant žemai oro temperatūrai, augalai nesušals lauke esančiuose terminaluose ar kurjerių automobiliuose?

Nuolat atsižvelgiame į kurjerių skelbiamus siuntų surinkimo ir pristatymo laikus ir augalus kurjeriams perduodame tik tokiu laiku, kad augalams netektų ilgą laiką būti lauko terminaluose ar kurjerių automobiliuose. Siuntos su augalais niekada nėra paliekamos lauko terminaluose visos nakties metu.

Dėmesio! Gavus SMS pranešimą, jog siunta jau yra pristatyta į pasirinktą siuntų terminalą, rekomenduojame augalus atsiimti kuo skubiau, kadangi ilgas buvimas lauko terminale augalams gali pakenkti! Šaltesniuoju metų laikotarpiu augalus ypač pavojinga palikti lauko terminale nakties metu, nes naktį temperatūra dar labiau nukrenta!

5. Ar galima papildyti jau pateiktą užsakymą?

Jei dar negavote el.laiško su pranešimu, kad Jūsų siunta išsiųsta ar perduota kurjeriui, tuomet galite savo užsakymą papildyti ir pakartotinai nemokėti pristatymo mokesčio. Tokiu atveju reikia pateikti naują užsakymą, pristatymo skiltyje pasirinkti "Nemokamas atsiėmimas pas mus" ir komentare nurodyti, jog papildote jau seniau pateiktą užsakymą. Rašant komentarą įrašykite anksčiau pateikto užsakymo numerį. Tokiu atveju parduotuvės sistema nepriskaičiuos pristatymo mokesčio, o mes visas prekes pristatysime vienu kartu.

6. Ką daryti gavus siuntą su pažeista pakuote ar pažeistomis prekėmis?

Transportavimo metu gali pasitaikyti įvairių prekių pažeidimų, o augalai yra ypač specifinė prekė, reaguojanti į bet kokį temperatūros pasikeitimą. Prisiemame atsakomybę ir už transportavimo metu atsiradusius prekių pažeidimus. Esant bet kokiems prekių pažeidimams, nedelsiant kreipkitės el.paštu info@geliustebuklai.lt, atsiųskite mums pažeistos prekės nuotraukas. Visus nesklandumus stengiamės spręsti geranoriškai, kliento naudai.

 

 

 

 

Rašyk
Skambink